aidakb.reismee.nl

Shakti Samuha; project waar ons sponsorgeld heen is

Ha allemaal,

Ons sponsorgeld is goed ontvangen bij Shakti Samuha, een anti trafficking (mensen handel) organisatie die is opgezet door slachtoffers van mensen handel. De organisatie streeft naar het voorkomen van de handel en helpt slachtoffers door het bieden van onderdak, bescherming en zorg. Ze proberen een veilige omgeving te creeëren voor de slachtoffers met vriendelijke mensen. Sinds 2004 zijn er ongeveer 500 meiden ondergebracht in de shelters van de organisatie.

"During their stay they receive basic needs-food, lodging, clothing; medical treatment; skill based training, psychosocial counseling, legal support and educational support. We also teach the women literacy and those who learn to read are then enrolled in a women’s school. So far more than 100 girls have found employment after receiving our aid. Shakti Samuha has been very successful in reintegrating girls and women into the urban environment."

Op dit moment leven er 13 survivors in de Safe home. Met onze donatie kan Shakti Samuha voor 15 dagen voedsel verzorgen voor de 13 vrouwen. Dit bedankje kreeg ik van de organisatie, dit geldt natuurlijk voor iedereen die zijn steentje bij heeft gedragen!

"Shakti Samuha is very much thankful to Aida Klein Breteler, as per knowing the fund crisis situation; she has shown kind interest to support the trafficking survivors as much as she could."

Ik wil ook Diede heel erg bedanken, zij heeft ervoor gezorgd dat het geld bij de goede mensen terecht kwam en voor alle communicatie tussen mij en de organisatie. Top!

Wil je meer lezen over de organisatie? Kijk dan zeker even op de website:http://shaktisamuha.org.np/

Even iets anders: na lekker plakken en knippen heb ik mijn fotoboek af, misschien vinden jullie het leuk om er een kijkje in te nemen? Dit is de link en hiermee kun je hem online bekijken.

Liefs!

Cathrin

Ha lieve Aida,
Tja, vrijwilligerswerk doen, dat is toch een verhaal apart. Jij weet nu heel goed wat je niet wilt. En dat doet ertoe. Wat fijn dat je een waardevol project hebt gezocht voor het sponsorgeld. Nu weten wij dat het geld wordt gebruikt zoals bedoeld. Dank je wel.
Liefs mama