aidakb.reismee.nl

Wil jij mijn activiteiten sponsoren?

Lieve vrienden, vriendinnen en familie,

Allereerst een gelukkig, gezond en liefdevol 2015 toegewenst!
Zoals jullie allemaal hebben meegekregen ga ik in februari en maart op reis naar Nepal en India.
In Nepal ga ik drie weken vrijwilligerswerk doen in een weeshuis.Ik heb nagedacht over een duurzame en leuke manier om een bijdrage te leveren aanhet leven van de kinderen. Met dank aan Hester ben ik aan het idee gekomen om manden en voetballen te maken van gebruikte frisdrank pakken. Daarnaast neem ik boekjes, tekenspullen, schriftjes, stickers, loomelastiekjes, loomborden en kleurplaten mee(zie de foto's in het fotoalbum 'voorbereiding'!). Met behulp van al deze spullen wil ik de kinderen vermaken maar ook spelenderwijs dingen leren, zoals tellen en Engels praten. Op deze manier kan ik na drie weken met een gerust hart vertrekken omdat ik er niet voor niets ben geweest!
Natuurlijk mail ik jullie niet zonder reden; al deze spulletjes kosten geld en ook het vervoer van deze spullen naar Nepal kost extra geld. Ik heb goed gespaard voor mijn reis maar deze kosten heb ik onderschat. Daarom wil ik jullie vragen om mij een beetje te helpen in de vorm van sponsoring.
Wil jij mijn activiteiten steunen? Super, alvast hartstikke bedankt! Je kan een bedragje overmaken op mijn rekening (alle kleine beetjes helpen!!):
NL66 INGB 0002 5875 68 t.n.v AT Klein Breteler.
Wanneer ik meer geld ophaal dan ik voor deze spulletjes en vervoerskosten nodig heb, zal ik dit gebruiken om ter plekke in het weeshuis te kijken wat er nodig is. Al het geld wat ik ophaal komt dus direct ten goede van de kinderen in Nepal!
Ik hoop natuurlijk zoveel mogelijk sponsorgeld krijg zodat ik de kinderen in Nepal een onvergetelijke tijd kan bezorgen!
Als je me wilt volgen op reis kan dat viawww.aidakb.reismee.nl! Rechtsonder op de blog kan je je e-mailadres invoeren, dan krijg je een mailtje wanneer ik een nieuw berichtje post!
Lieve groetjes en alvast van harte bedankt!!!
Aida

Reacties

Reacties

Jolande

Prachtig Aida hoe je er mee bezig bent!
Ik ga gelijk wat overmaken:-)
Veel voorpret en succes met de voorbereidingen.
En kinderen in Nepal let op, er komt een kanjer aan;-)

Aida

Ha lieve Jool,
Hartstikke bedankt!!!
Tot gauw! xxx

Rob

Wow Aida, wat een super mooi plan! Natuurlijk gaan we sponsoren! Voor nu en straks tijdens je reis: heel veel succes, doorzettingsvermogen, vertrouwen en vooral ook veel plezier. Goed van je hoor!
Liefs, Rob, Trees, Jeanne, Mara en Sem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active