aidakb.reismee.nl

Voorbereiding

Ha lieve mensen,

Ik ben volop bezig met voorbereidingen voor mijn reis en vooral met het vrijwilligerswerk in Nepal. Alle aanmeldingsformulieren zijn ingevuld en ik heb zelfs een engels CV moeten inleveren. Dank aan Sasja en Charlotte voor de controle op mijn engels (haha).

Naast formulieren ben ik ook aan het nadenken over de invulling van mijn tijd met de kinderen in Nepal. Ik heb van Hester geleerd hoe ik manden en balletjes kan maken van frisdrank-pakken. Het is net wiskunde, maar ik heb de smaak te pakken. Ontzettend leuk hoe je van bestaand materiaal zulke mooie producten kan maken. Recycling :)! Bij mijn foto's kan je de voorbeelden zien die ik meeneem naar Nepal.

Ook heb ik 40 foto's besteld van de plekken in India die ik ga bezoeken. Van Delhi tot Udaipur en van de woestijn tot Goa. Echt bijzonder dat ik de kans heb om al deze mooie plekken te gaan beleven. Van deze foto's ga ik een moodboard maken, hiervan zal ik een foto op de blog zetten wanneer het af is!

Het komt nu echt dichtbij doordat ik er zoveel mee bezig ben, heel leuk én spannend!

Liefs!

Reacties

Reacties

Lotte

Hee lieve Aida,

wat leuk om je intensieve voorbereiding te lezen. Het doet me denken aan de spanning en enthousiasme die ik voelde toen ik naar Indonesië ging. Hartstikke leuk idee van dit blog, ik ga het zeker ook volgen. Succes met alle voorbereidingen meisje, gaaf hoor!!

xxx

Aida

Leuk lot!! Ik kan me nu helemaal goed voorstellen hoe je je voelde haha! Leuk dat je mn bloggie gaat volgen :)!
Liefsssx

Christel | Travel Active

Hoi Aida!

Wat leuk om deze blog te lezen over je voorbereidingen voor je reis naar Nepal. We zijn het helemaal eens dat wanneer je vrijwilligerswerk gaat doen, een goede voorbereiding belangrijk is om ook echt waarde toe te voegen tijdens je deelname. Fijn om te lezen dat jij hier serieus mee bezig bent. Wij besteden graag aandacht aan het belang van een goede voorbereiding en daarom willen wij hier ook meer aandacht aan besteden op onze blog: http://blog.travelactive.nl/.

Via deze weg wil ik jou daarom vragen of je interesse hebt om een blogje te schrijven over o.a. de voorbereidingen die jij hebt getroffen en hoe en waarom je dit gedaan hebt.

Als je dit leuk lijkt, kun je een mail sturen naar travel.today@travelactive.nl. We zullen dan verdere mogelijkheden bespreken.

Succes met je verdere voorbereidingen!

Christel
Travel Active

Oma

F

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active